Czarodziejska różdżka odmienia życie w reklamie kredytu w BGŻ BNP Paribas (wideo)

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął kolejną kampanię reklamującą kredy gotówkowy, obecnie dostępny w ramach promocji „Ostatni rok bez odsetek”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Publicis Poland, Havas Media, Green Parrot i Sales&More.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Czarodziejska różdżka odmienia życie w reklamie kredytu w BGŻ BNP Paribas (wideo)

Kampania podkreśla, że kredyt gotówkowy w BGŻ BNP Paribas jest oferowany ze stałym oprocentowaniem 4,4 proc. w skali roku (RRSO wynosi 10,23 proc.). Ponadto można skorzystać z promocji „Ostatni rok bez odsetek”, w ramach której w ciągu ostatnich 12 miesięcy spłaty kredytu oprocentowanie jest zerowe (taka oferta będzie obowiązywała do 14 maja).

- Atrakcyjny kredyt, który oferujemy, pozwala szybciej to urzeczywistnić i zachęca do tego, by nie okładać ich na przyszłość. Dlatego hasło naszej kampanii „Z naszym kredytem odmienisz co zechcesz, jak za dotknięciem magicznej różdżki”, podkreśla, że można to zrobić szybko i na atrakcyjnych warunkach. Koncepcja kreatywna kampanii oparta jest na zaprezentowaniu zmian, które zarówno w domu, ale i nie tylko, można szybko i przystępnie wprowadzić w życie - opisuje Piotr Machel, dyrektor zarządzający pionu komunikacji w BGŻ BNP Paribas.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ker-kura-znoszaca-zlote-w-reklamie-bgz-bnp-paribas-nie-kwestionuje-w-swojej-reklamie-praw-zwierzat-wideo ##

Poprzednia reklama kredytu gotówkowego w BGŻ BNP Paribas ilustrowała powiedzenie o złapaniu byka za rogi.

 

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio, internet (m.in. social media) oraz punkty sprzedaży (materiały POS i BTL).

Kreację kampanii zajęła się agencja Publicis Poland. Za działania w social media odpowiada agencja Green Parrot, a za planowanie i zakup mediów - firmy Sales&More (internet) oraz Havas Media (media pozainternetowe).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę