„Biała Sensacja” - Play reklamuje smartfony HTC (wideo)

W nowej kampanii Play reklamowane są dwa smartfony HTC: Wildfire S i Sensation XL. Akcję pod hasłem „Biała Sensacja” operator przygotował wspólnie z firmami Grandes Kochonos, Studio Televisor i Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania Play podkreśla, że w ofercie tej sieci pojawił się smartfon HTC Sensation XL ze słuchawkami Beats Audio oraz że smartfon HTC Wildfire S jest teraz dostępny za złotówkę. Akcja rozpoczęła się etapem teaserowym, w którym były wykorzystywane spoty 5-sekundowe. Właściwa odsłona kampanii jest oparta na reklamach 15-sekundowych.

Akcja obejmuje telewizję, radio, kina, outdoor i BTL. Kampanię P4, operator sieci Play, przygotował wspólnie z agencją Grandes Kochonos (kreacja), firmą Studio Televisor (animacja spotów) oraz domem mediowym Mediacom (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?