Biedronka podobnie jak Lidl w reklamie stawia na swoich dostawców

W najnowszej kampanii reklamowej promującej pomidory sprzedawane w sklepach Biedronka (Jeronimo Martins Polska) bohaterem spotów jest mężczyzna, który uprawia pomidory i dostarcza je do dyskontów tej sieci. Kilkanaście tygodni temu podobną kampanie realizował Lidl Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Biedronka podobnie jak Lidl w reklamie stawia na swoich dostawców

W najnowszym spocie Biedronka promuje sprzedawane w jej sklepach pomidory. Tłumaczy w nim, dlaczego są one tak pyszne. Bohaterem filmu jest ogrodnik Łukasz Kaminiarz, który „uprawia pomidory wyłącznie dla klientów Biedronki” - podkreśla w reklamie lektor. Na końcu reklamy pojawia się stwierdzenie: „Znamy się na warzywach i owocach, dlatego nasze pomidory smakują jak pomidory”.

Spot emitowany jest w ogólnopolskich stacjach tv i wybranych kanałach tematycznych.

W reklamach z kampanii występowali Tomasz Jazdon, właściciel gospodarstwa rolnego Onix w Zakrzewie (uprawiający ziemniaki), Jędrzej Cichowlas, właściciel gospodarstwa rolnego w Staniszewie z włoszczyzną, Renata i Piotra Wychowałkowie, z którego gospodarstwa Nowalijka w Piotrkowie Trybunalskim pochodzi sałata sprzedawana w Lidu, oraz Hubert Woźniak, właściciel sadu jabłkowego Rajpol w Wólce Łęczeszyckiej. Wszyscy opowiadają o swojej pracy, reklamy podkreślają też wysoką jakość dostarczanych przez nich owoców i warzyw.

Reklamy Lidla przygotowała dla Lidla agencja GPD. Obsługą reklamową Biedronki zajmuje się agencja Duda Polska.

Na koniec marca br. sieć Biedronka liczyła 2 825 placówek o łącznej powierzchni 1,86 mln m2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji