Biedronka sprzedaje urządzenia z kategorii smart home

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wprowadziła do sprzedaży cztery produkty z tzw. kategorii smart home. Kosztują od 40 do 99 zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Biedronka sprzedaje urządzenia z kategorii smart home

Na półkach sklepowych Biedronki pojawiły się: biała żarówka Smart Wi-Fi 7 W z płynną regulacją barwy światła oraz programatorem czasowym z funkcją timera, taśma LED Smart Wi-Fi, składająca się z 90 diod RGB, gniazdo Smart Wi-Fi z licznikiem energii elektrycznej oraz programatorem czasowym z funkcją timera i żarówka kolorowa Smart Wi-Fi 9 W RGBW.
Produkty te kosztują od 39,99 do 99 zł.

grafika

Wszystkie te urządzenia są kompatybilne z aplikacją Hykker Smart Home oraz z Asystentem Google. Można ich użyć do budowy własnego, ekologicznego systemu, w ramach którego współpracują akcesoria pochodzące od różnych producentów.

grafika

Już jakiś czas temu w Biedronce można było kupić podobne produkty marki Hykker, m.in. akcesoria dla fanów gier komputerowych, tablet, smartwatch i projektor multimedialny.

Produkty te są dostępne w promocji in-out  do 4 grudnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami