Bielenda zatrudnia do kampanii ambasadorkę wybraną w konkursie

Marka kosmetyczna Bielenda rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem laureatki konkursu #ambasadorkaBielenda2018, Aleksandrą Seweryn. Wystąpi m.in. w spocie telewizyjnym, będącym kontynuacją wrześniowej kampanii z Małgorzatą Foremniak.  Akcję przygotowały dział marketingu Bielenda oraz Great Story Community.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bielenda zatrudnia do kampanii ambasadorkę wybraną w konkursie

W ramach kampanii reklamowej Bielendy, we wrześniowym numerze magazynu "Glamour" pojawi się sesja zdjęciowa z udziałem nowo wybranej ambasadorki. Zdjęcia wykonał Bartek Barczyk. Reklamy pojawią się także w prasie kobiecej i lifestylowej.

Kolejnym etapem kampanii będą działania w telewizji. Spot z Aleksandrą Seweryn będzie emitowany w ostatnim kwartale br. Uzupełni kampanię reklamową z udziałem Małgorzaty Foremniak, która ruszy we wrześniu.

Komunikację uzupełnią aktywacje w mediach społecznościowych, public relations i akcje specjalne.

Aleksandra Seweryn została wybrana do współpracy z Bielendą w trzeciej edycji konkursu prowadzonego na Instagramie. Podpisała również  z firmą roczny kontrakt, w ramach którego dołączy też do zespołu kreatywnego odpowiedzialnego za rozwój mediów społecznościowych marki Bielenda. Na co dzień, Seweryn studiuje zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim.

Za realizację projektu odpowiada agencja Great Story Community, która przygotowała koncept wspólnie z działem marketingu firmy Bielenda. Agencja prowadzi stałą obsługę marki w zakresie komunikacji marketingowej oraz obsługi mediowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta