Big Picture dla marki Elementy

Polska marka modowa Elementy nawiązała współpracę z agencją Big Picture.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Big Picture dla marki Elementy

Big Picture w ramach umowy z nowym klientem będzie odpowiedzialne za koordynację całościowej strategii działań PR oraz obsługę komunikacji marki w mediach i współpracę z influencerami.

Po stronie Big Picture za komunikację marki Elementy odpowiadać będzie zespół lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak.

Współpraca została rozpoczęta w lipcu 2020 roku i ma charakter długofalowy.

Big Picture wybrano na podstawie rekomendacji. ELEMENTY nie korzystały wcześniej z usług agencji PR.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/big-picture-zwiazek-harcerstwa-polskiego-nowy-klient-umowa ##

Elementy to marka stawiająca na zaangażowaną modę i transparentną komunikację z klientem – od początku istnienia twórcy konsekwentnie dzielą się informacjami dotyczącymi tego, z jakiego kraju pochodzą wykorzystywane materiały, w jakim mieście został uszyty każdy z produktów oraz jaki procent poszczególnych czynników (materiały, praca, podatki, koszta stałe, marża) składa się na jego finalną cenę.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?