Billboardy McDonald’s wykorzystywane jako ule dla pszczół (wideo)

Szwedzki oddział McDonald’s we współpracy z agencją reklamową Nord DBB instaluje na billboardach z jego reklamami miniaturowe ule dla pszczół.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Billboardy McDonald’s wykorzystywane jako ule dla pszczół (wideo)

Ule dla pszczół są umieszczane na tylnej stronie billboardów. Zamontowano na nich specjalne drewniane płyty, w których wywiercono otwory umożliwiające owadom przedostawanie się do uli.

Pierwszy taki billboard z pszczelimi hotelami pojawił się niedaleko Sztokholmu, w miejscowości  Järftälla. W sumie jest już ich sześć. Mają powstawać kolejne, ponieważ możliwość zamówienia specjalnych tablic mają wszystkie restauracje McDonald’s w Szwecji. Sieć pszczelich hoteli ma być rozwijana wiosną przyszłego roku.

Nad realizacją tego projektu sieć fast food współpracowała z agencją Nord DBB, która odpowiada za architekturę McDonald’s w Szwecji oraz z firmą reklamy zewnętrznej JCDecaux.

McDonald’s zwraca uwagę na to, że bez zapylanych w Szwecji roślin nie byłoby ok. jednej trzeciej jedzenia, a dodatkowo szacuje się, że w tym kraju zagrożone jest ok. 30 proc. populacji pszczół.

Pszczele hotele w Szwecji to nie pierwsza akcja McDonald’s na rzecz pszczół – wiosną br. powstała  tam najmniejsza restauracja tej sieci z myślą o tych owadach.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów