Biura reklamy i agencje przechodzą na zdalną pracę, ograniczają spotkania z klientami

Biura reklamy telewizji i agencje mediowe w związku z eskalacją tempa rozprzestrzeniania się koronawirusa zmieniają zasady dotychczasowej pracy. Ograniczają też do minimum spotkania z klientami.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

TVN Media, które zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego m.in. w stacjach grupy TVN zdecydowało o ograniczeniu liczby osób przebywających stale w biurach oraz o zmianie formuły prowadzonych działań handlowych.

- W najbliższym czasie większość pracowników Biura Reklamy będzie wykonywać swoje obowiązki zdalnie. Chcę zapewnić, że jesteśmy do tego przygotowani zarówno pod względem niezbędnego wyposażenia technicznego, jak również odpowiedniej wiedzy i doświadczenia - poinformował w liście do klientów Piotr Tyborowicz, prezes TVN Media. Dodał, że trwają prace nad nowymi formami prowadzenia dialogu handlowego z rynkiem. Oprócz bezpośrednich spotkań z udziałem mniejszej ilości osób, przewidziana jest  organizacja specjalnie przygotowanych wideokonferencji oraz rejestracja prezentacji i udostępnienie jej streamu wszystkim klientom TVN Media.

- Działania, które są tu opisane, powodowane są troską o nasze wspólne zdrowie i bezpieczeństwo. Są też, w nadzwyczajnych warunkach, sposobem skutecznego zabezpieczenia jak najwyższej funkcjonalności operacyjnej Biura Reklamy – przekazał Piotr Tyborowicz.

Od czwartku 12 marca br. także większość pracowników Polsat Media przeszło na zdalny tryb pracy, a preferowanym sposobem kontaktu jest email lub telefon komórkowy.

Ograniczono do do minimum liczbę bezpośrednich spotkań z klientami i partnerami.

Zdalny tryb pracy wprowadzany jest też m.in. w agencjach mediowych należących do GroupM, czyli m.in. w biurach Wavemaker, MediaCom, Mindshare oraz agencjach IPG Mediabrands (UM, Initiative).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koronawirus-epidemia-polska-reklama-sporo-straci-zyskac-moze-e-commerce-opinie,7170736117823617a ##

W związku z epidemią nadawcy tv zrezygnowali z nagrywania programów z udziałem publiczności https://www.wirtualnemedia.pl/nadawcy-realizuja-programy-bez-publicznosci-zmiany-w-ramowkach,7170735719978625a

Zdalną pracę wprowadza też wiele redakcji i fim, zarówno w Polsce, jak i za granicą, m.in. „The Washington Post",Facebook i Google czy TVN24.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?