Black Red White spotem w sypialni promuje szafy Nadir (wideo)

Sieć sklepów meblarskich Black Red White startuje z kolejną odsłoną kampanii pod hasłem „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Akcja nowego spotu rozgrywa się w sypialni. Za realizację działań odpowiadają agencje Deloitte Digital, Havas Media i H+K Strategies.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Black Red White spotem w sypialni promuje szafy Nadir (wideo)

Spot „A kuku!” to najnowsza odsłona kampanii reklamowej pod hasłem „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, która wystartowała w maju ubiegłego roku. Akcja reklamy toczy się w sypialni, której centrum zajmuje nowoczesna i wielofunkcyjna szafa. Bohaterowie spotu to rodzina, która wspólnie spędza sobotni poranek. Główną rolę odgrywa jednak mały chłopiec, który bawi się z rodzicami w chowanego, a w pakownej i wielofunkcyjnej szafie odnajduje najlepsze miejsce na swoją kryjówkę.

Spot ma prezentować szeroki asortyment szaf dostępnych w ofercie Black Red White.

W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne (30- i 15-sekundowe) oraz radiowe. Wspierają ją również działania zaplanowane w mediach społecznościowych, prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz eventy w wybranych salonach marki.

Za kampanię reklamową odpowiada agencja Deloitte Digital, planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media, a działania PR koordynuje H+K Strategies.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów