Blogportal GREEN CANOE w kampanii wizerunkowej Parkiet Hajnówka

Parkiet Hajnówka stawia na współpracę z influencerami  oraz obecność w social media, aby umocnić swoją pozycję na rynku w grupie konsumentów w wieku 25-34. Jeden z czołowych producentów tradycyjnych podłóg drewnianych w kraju pierwszy raz tak wyraźnie akcentuje swoją obecność w Internecie. Kluczowym elementem kampanii jest współpraca z Joanną Marciniak-Wróblewską z GREEN CANOE.

materiał partnerski
materiał partnerski
Udostępnij artykuł:
Blogportal GREEN CANOE w kampanii wizerunkowej Parkiet Hajnówka
Joanna Marciniak-Wróblewska, fot. Julita Pająk

Jesteśmy szczęśliwi, że do kampanii reklamowej udało nam się zaangażować blogportal GREEN CANOE. Zasięgi wszystkich kanałów marki to poziom 150 tysięcy unikalnych widzów każdego miesiąca. Chcemy dotrzeć do osób ceniących produkty o wysokiej jakości i architektów. Będziemy obecni m.in. na ich Facebooku i koncie YouTube. - mówi Małgorzata Kostera, specjalista ds. marketingu Parkiet Hajnówka. Nasze działania w Internecie uzupełnią reklamy w Google, social mediach i publikacje w prasie. - dodaje.

Blogportal GREEN CANOE to jeden z pierwszych blogów lifestylowych w Polsce. Od lat  plasuje się w czołówce blogowych rankingów o wnętrzach. W ubiegłym roku na rynku pojawiła się w księgarniach książka Joanny Marciniak-Wróblewskiej. Od kilku tygodni działa także - stworzony przez nią - pierwszy w Polsce klub wysyłkowy z asortymentem domowym.- Doceniam jakość, więc z Parkiet Hajnówka jest mi po drodze. Dbają o detale i ścisłą kontrolę źródeł pozyskiwania dębu i jesionu. Z przyjemnością odwiedziłam też okolice Białowieży - mówi Joanna Marciniak Wróblewska, twórczyni GREEN CANOE.

grafika

Alina i Walenty Wasiluk (właściciele Parkiet Hajnówka) i Joanna Marciniak-Wróblewska z GREEN CANOE

Kampania reklamowa Parkiet Hajnówka ruszyła w październiku. Reklamy skupiają się na wysokiej jakości polskiej deski podłogowej oraz konfiguratorze wnętrz dostępnym na stronie producenta www.parkiethajnowka.pl.

 

Akcja digitalowa będzie obecna na portalach internetowych, YouTube oraz w social mediach - Facebooku i Instagramie. Kampanię przygotowała agencja Gogler.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski