Bloomberg Businessweek Polska wybrał Sugar&Spice Public Relations

Platforma Mediowa Point Group współpracuje z agencją Sugar&Spice Public Relations w zakresie wybranych działań komunikacyjnych i promocyjnych towarzyszących wprowadzeniu na rynek magazynu Bloomberg Businessweek Polska.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Zakres współpracy agencji z BBW Polska  obejmuje działania PR oraz komunikację do reklamodawców i domów mediowych.

Działania Sugar&Spice PR są uzupełnieniem standardowych działań promocyjnych i PR prowadzonych przez wydawcę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski