„Bo prościej” - ING reklamuje pożyczkę gotówkową dla przedsiębiorców

Rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowej dla przedsiębiorców oferowanej przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy PanMedia Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania pożyczkę gotówkową dla przedsiębiorców w ING Banku Śląskim podkreśla, że jest ona prostym rozwiązaniem, ponieważ przy jej pomocy można sfinansować dowolne cele, których nie trzeba dokumentować. O taką pożyczkę może się ubiegać każdy przedsiębiorca działający na rynku co najmniej 12 miesięcy. Na 5 lat można pożyczyć od 10 do 50 tys. zł, a na 10 lat - od 50 tys. do 1,2 mln zł.

Równocześnie z pożyczką dla firm ING reklamuje kredyt gotówkowy dla klientów indywidualnej. W tej kampanii występuje Adam Woronowicz, wcielając się w rolę człowieka szantażowanego finansowo przez bliskich (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty).

grafika

Kampania pożyczki dla przedsiębiorców od 2 września jest prowadzona w internecie, obejmując największe portale oraz serwis ingbank.pl. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PanMedia Western.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem