Bohaterowie kreskówek w kampanii „Mądrzy Rodzice” (wideo)

W mediach rusza kampania społeczna „Mądrzy Rodzice”. Akcja – prowadzona przez Rzecznika Praw Dziecka i fundację Kidprotect.pl – opiera się na przekazach przygotowanych przez agencję McCann Erickson.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania społeczna „Mądrzy Rodzice” promuje odpowiedzialność dorosłych związaną z wychowaniem dzieci oraz zachęcają do podnoszenia kompetencji w tym zakresie. W ramach akcji od początku przyszłego roku w całej Polce prowadzone będą warsztaty dotyczące rozwoju dziecka i skutecznych technik wychowawczych. Natomiast przekaz wykorzystywany w mediach pokazuje przewrotnie roszczenia, jakie bohaterowie kreskówek mają do rodziców z powodu zajmowania się ich dziećmi.

Akcja – realizowana przez Rzecznika Praw Dziecka i fundację Kidprotect.pl – obejmuje przee wszystkim reklamy w telewizji, radiu i prasie. Kreację kampanii na zasadach pro bono przygotowała agencja reklamowa McCann Erickson, a patronami medialnymi akcji są „Rzeczpospolita” i Clear Channel.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana