Bohaterowie programu 'Duże Dzieci' w reklamie

'Milandia! Tak smakuje mleko' pod takim tytułem od początku tygodnia emitowany jest 30 sekundowy spot marki Milandia (SM Ostrołęka).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Reklama pokazywana będzie w najważniejszych stacjach telewizyjnych w Polsce. Celem kampanii jest dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców, a w konsekwencji zainteresowanie marką Milandia. Za kreację i przygotowanie reklamy odpowiada Agencja Reklamowa Soul and Mind.

       

Skojarzenia konsumentów na temat nazwy marki Milandia były główną determinantą nadania reklamie sielskiego charakteru. Natomiast wykorzystanie wizerunku bliźniaków z „Dużych Dzieci” pozwoliło w humorystyczny sposób ukazać zalety produktu, którego głównym atutem są walory mleka prosto od krowy. Chłopcy są znani z błyskotliwych wypowiedzi i spostrzeżeń, co zostało wykorzystane w całej kampanii reklamowej – powiedział Maciej Zaremba - prezes Soul and Mind Group.

Kampania telewizyjna jest efektem realizacji kolejnego etapu wprowadzania mleka ESL – Milandia na polski rynek. Twarzami kampanii są bliźniacy Maciek i Paweł Król – bohaterowie programu „Duże Dzieci”. 30 – sekundowe spoty emitowane będą m.in. w na takich kanałach jak: TVP, Polsat, TVN, TVN 24.

      

Za przygotowanie i realizację kampanii reklamowej odpowiada Agencja Reklamowa Soul and Mind, zakupem mediów zajął się dom mediowy Easymedia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem