Bosman Niepasteryzowany: Świeże, prosto z browaru

Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży niepasteryzowany wariantpiwa Bosman. Marka jest reklamowana na outdoorze i w punktachsprzedaży pod hasłem "Świeże, prosto z browaru".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Carlsberg Polska uzasadnia wprowadzenie na rynekniepasteryzowanego wariantu Bosmana zapotrzebowaniem wśródkonsumentów ceniących piwo warzone przy zastosowaniu tradycyjnychmetod. Nowa marka jest dostępna w półlitrowej butelce zezłoto-brązową etykietą podkreślającą świeżość, naturalność i wysokąjakość tego piwa. - Chcemy w ten sposób zdecydowanie wyróżnić nowybrand, zachowując równocześnie spójność ze stylistyką pozostałychwariantów naszej marki - uzasadnia Łukasz Kwiatkowski, brandmanager Bosmana.

Launchowi Bosmana Niepasteryzowanego towarzyszy kampaniareklamowa, która pod hasłem "Świeże, prosto z browaru" jestprowadzona na outdoorze i w punktach sprzedaży największych miastwojewództwa zachodniopomorskiego. Kreację kampanii i etykiet nowejmarki przygotowała agencja Red8 Communications.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"