Bożena Wieczorek head of PR w Warsaw Creatives

Od lipca do zespołu agencji kreatywnej Warsaw Creatives dołączy Bożena Wieczorek, obejmując nowe stanowisko head of PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bożena Wieczorek head of PR w Warsaw Creatives
Bożena Wieczorek

Dołączenie Bożeny Wieczorek oznacza dla agencji rozwój kompetencji w obszarze public relations. Dotychczas Warsaw Cretives świadczyła usługi PR jako dodatek do kompleksowej komunikacji 360 stopni.

- Coraz więcej klientów chce powierzyć nam nie tylko tworzenie i produkcję kampanii, ale także codzienną komunikację swoich marek. Zauważając tę potrzebę, zdecydowaliśmy się rozbudować nasz dział PR oraz wzmocnić nasze kompetencje w obszarze mediów społecznościowych i Influencer marketingu. Dzięki doświadczonemu teamowi i pełnemu zakresowi kompetencji jesteśmy teraz gotowi zapewnić kompleksową obsługę komunikacyjną dla naszych obecnych i nowych klientów - mówi Paweł Walicki, współzałożyciel i CEO Warsaw Creatives.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/warsaw-creatives-ceramika-paradyz ##

Bożena Wieczorek w Warsaw Creatives

Bożena Wieczorek ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży beauty oraz fashion. Karierę zaczynała na stanowiskach managerskich ekskluzywnych marek należących do LVMH Group (Guerlain, Benefit Cosmetics) w Polsce i za granicą. Do tej pory odpowiadała za komunikację i całościowe planowanie działań w obszarze PR i marketingu oraz prowadziła wiele projektów specjalnych dla takich marek jak: alessandro International, La Biosthetique Paris, Eisenberg Paris, Make Up Forever, Gosia Baczyńska, 4F, Tatuum, Lavard, Orska, Michał Szulc, SuperMenu by Anna Lewandowska, Levann suplements, Winiarnia Zamojska, CIN&CIN, Ambra. Współpracowała również z branżą szeroko pojętego interior design.

- Moim głównym celem w Warsaw Creatives będzie rozwój działu PR oraz nadzór nad jakością, przygotowaniem i realizacją strategii dla wszystkich działań naszych klientów. Jestem przekonana, że połączenie kompetencji całego zespołu agencji zagwarantuje spójną i efektywną ofertę, przynoszącą sukces wszystkim zaangażowanym stronom - podkreśla Bożena Wieczorek.

W czerwcu do Warsaw Creatives dołączyła również Anna Godzisz, obejmując stanowisko PR managera. Godzisz ma ponad 20 lat doświadczenia w branży, zdobyte zarówno w urzędach państwowych, instytucjach kultury, jak i w agencjach PR. Pracowała między innymi jako rzeczniczka prasowa Ministerstwa Kultury, Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej oraz Festiwalu Solidarity of Arts. Współpracowała z wiodącymi firmami na rynku, jak Grupa Żywiec, L'Oréal, BMP, PKN Orlen, a także z markami premium, takimi jak VICHY czy Mugler.

Warsaw Creatives ma na koncie realizację kampanii Reserved z udziałem Kendall Jenner czy reklamy Inglot z Jennifer Lopez, a także współpracę z markami Tous i CCC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach