BPH TFI: Zbuduj zysk na solidnym gruncie

Agencja Reklamowa S4 przygotowała wspólnie z BPH TowarzystwoFunduszy Inwestycyjnych SA kampanię ogólnopolską promującą FunduszBPH FIO Nieruchomości Europy Wschodzącej.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Będzie ona trwała ponad miesiąc obejmując telewizję, prasęogólnopolską, Internet, marketing bezpośredni oraz materiałyPOS. Po stronie BPH TFI osobą odpowiedzialną za przebieg kampanii jestMarcin Bednarek - Członek Zarządu i Wojciech Bablok - MarketingManager.

Za jej przygotowanie ze strony Agencji Reklamowej S4odpowiadają: Agnieszka Cachro - group account manager, MonikaSkalska - senior account executive, Marcin Samek - senior strategicplanner, Dariusz Chwierut - creative group head oraz WojciechPapuziński - copywriter.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej