Brązowy Lew dla Saatchi & Saatchi

We wtorek na festiwalu reklamy Cannes Lions brązowego Lwa wkategorii Outdoor otrzymał polski oddział Saatchi & Saatchi.Nagrody rozdano też w kategorii Media i Radio.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Nagroda polskiej Saatchi & Saatchi przypadła za szereg prac:Reincarnation Metal, Reincarnation Paper i Reincarnation Plasticdla Greenpeace Polska.

Grand Prix w kategorii Outdoor powędrował do BBDO Nowy Jork za"Voyeur Projection Installation" dla HBO. To już drugie Grand Prixprzyznane tej nagrodzie. Wcześniej jury konkursu doceniło pracę wkategorii Promo. W sumie w tej kategorii przyznano 9 złotych, 22srebrne i 32 brązowe Lwy.

Wczoraj w Cannes przyznano nagrody w kategorii Media i Radio.Media Grand Prix otrzymała praca "MMS" szwedzkiej agencji Forsman& Bodenfors dla AMF Pension. W tej kategorii przyznano 5złotych, 17 srebrnych i 32 brązowe Lwy.

Grand Prix Radio otrzymała agencja Densu z Tokio za kampanięaparatów Canona. W sumie przyznano tu 5 złotych, 15 srebrnych i 27brązowych Lwów.

Wczoraj Young Lions Media (konkurs dla młodych kreatywnych)powędrował do włoskiego teamu, a Media Agency of the Year zostałaagencja Forsman & Bodenfors (Gothenburg).

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana