Bridge będzie diagnozować klientów K2 i Brainshop U-boot

Agencje K2 i Brainshop U-boot uruchomiły komórkę o nazwie Bridge. Diagnozuje ona problemy komunikacyjne ich klientów oraz planuje skuteczne reakcje.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zespół Bridge tworzą new business director K2 Katarzyna Wiśniewska, innovation director K2 Arkadiusz Szułczyński (na zdjęciu z lewej) oraz strategic director Brainshop U-boot Maciej Obuchowicz. Wspólnie od początku października zajmują się diagnozowaniem problemów klientów obu firm w zakresie pełnej komunikacji marketingowej oraz przygotowywaniem planów skutecznych reakcji na te sytuacje. Ponadto nadzorują pracę interdyscyplinarnych zespołów obu agencji opracowujących zintegrowaną komunikację w obszarach off-line i on-line. Obecnie kierują projektami dla Volvo i PZU.

grafika

– Aby postawić na efektywność nie musieliśmy łączyć naszych firm i tworzyć sztywnej struktury, ponieważ Bridge najpełniej wykorzystuje nasze doświadczenie na potrzeby wymagających zadań – przekonuje Maciej Obuchowicz. – Naszą rolą jest odpowiedzieć na każde pytanie klienta już na pierwszym spotkaniu, niezależnie czy będzie zainteresowany technologiami, badaniami, trendami w mediach społecznościowych, czy kampanią outdoorową lub telewizyjną, a następnie pomóc mu wybrać najlepsze rozwiązanie, adekwatne do jego sytuacji – opisuje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat