Bridge będzie diagnozować klientów K2 i Brainshop U-boot

Agencje K2 i Brainshop U-boot uruchomiły komórkę o nazwie Bridge. Diagnozuje ona problemy komunikacyjne ich klientów oraz planuje skuteczne reakcje.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zespół Bridge tworzą new business director K2 Katarzyna Wiśniewska, innovation director K2 Arkadiusz Szułczyński (na zdjęciu z lewej) oraz strategic director Brainshop U-boot Maciej Obuchowicz. Wspólnie od początku października zajmują się diagnozowaniem problemów klientów obu firm w zakresie pełnej komunikacji marketingowej oraz przygotowywaniem planów skutecznych reakcji na te sytuacje. Ponadto nadzorują pracę interdyscyplinarnych zespołów obu agencji opracowujących zintegrowaną komunikację w obszarach off-line i on-line. Obecnie kierują projektami dla Volvo i PZU.

grafika

– Aby postawić na efektywność nie musieliśmy łączyć naszych firm i tworzyć sztywnej struktury, ponieważ Bridge najpełniej wykorzystuje nasze doświadczenie na potrzeby wymagających zadań – przekonuje Maciej Obuchowicz. – Naszą rolą jest odpowiedzieć na każde pytanie klienta już na pierwszym spotkaniu, niezależnie czy będzie zainteresowany technologiami, badaniami, trendami w mediach społecznościowych, czy kampanią outdoorową lub telewizyjną, a następnie pomóc mu wybrać najlepsze rozwiązanie, adekwatne do jego sytuacji – opisuje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe