"Broń bobrze bez kasku" w kampanii społecznej województwa podlaskiego

Podlaskie w nowej kampanii społecznej ostrzega przed jazda na rowerach bez zabezpieczenia w postaci kasku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Broń bobrze bez kasku" w kampanii społecznej województwa podlaskiego

Podlaskie w nowej kampanii społecznej ostrzega przed jazda na rowerach bez zabezpieczenia w postaci kasku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/potrzebna-agencja-do-kampanii-promujacej-podlaskie ##

„W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem” to hasło akcji społecznej kierowanej do rowerzystów.  Bazuje na humorystycznych połączeniach grafik ze zwierzętami z claimami odnoszącymi się do poszczególnych gatunków i ich cech.  "Broń bobrze bez kasku", "kask na bezpieczne dROGI", "jedź łośtrożnie", "njeleń się! włóż kask!" to wybrane hasła kampanii. Bohaterami akcji są zwierzęta charakterystyczne dla Podlasia, jak bobry, łosie, dziki, wilki czy żubry.

 Internauci doceniają kreatywność i lekkość kreacji reklamowych. "Genialna akcja", "Szacunek!", "Ta kampania na nas działa! Pozdrowienia znad Rospudy", "Genialna akcja społeczna !! Szacunek wielki dla autorów!", "No po prosu jesteście mistrzami! Wspaniała reklama!  Jak widać można i mądrze, i zabawnie!" - piszą zachwyceni odbiorcy kampanii w mediach społecznościowych.

 Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja White Bits.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska