Brytyjczycy wydają coraz więcej na zakupy w sieci

Kupowanie produktów i usług w sieci jest trzecią najpopularniejszączynnością wykonywaną online przez brytyjskich użytkownikówinternetu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przed robieniem zakupów przez internet jest tylko sprawdzanienajnowszych informacji oraz komunikacja z innymi użytkownikami -informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując sięna dane zgromadzone w czerwcu przez Institute of Practitioners inAdvertising (IPA).

Rośnie również zakres produktów kupowanych przez Brytyjczyków wsieci. Od dawna czołowymi kategoriami rynku e-commerce są książki,muzyka, bilety i odzież. Teraz również wielkie sieci supermarketówstworzyły swoje internetowe sklepy, a także solidne systemydostarczania produktów. Dzięki temu bardzo atrakcyjne stały sięartykuły spożywcze, do których kupowania online przyznało się aż 44procent ogółu użytkowników z Wielkiej Brytanii oraz blisko połowamieszkańców Londynu.

Według firmy badawczej Verdict Research wydatki Brytyjczyków nazakupy online zwiększą się w latach 2007 - 2012 z 14,7 do 44,9miliarda funtów. Jeszcze bardziej optymistyczna jest pod tymwzględem firma Mintel International Group, według której wydatki tewzrosną z 18,5 do 56 miliardów funtów.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję