Brytyjskie wojsko apeluje do żołnierzy o bezpieczną jazdę (wideo)

Brytyjskie wojsko uruchomiło wstrząsającą kampanię telewizyjnąpokazującą tragiczne w skutkach wypadki motocyklowe.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ten sposób armia reaguje na badania świadczące o tym, że jejżołnierze giną w wypadkach drogowych dwa razy częściej niż zwyklicywile i apeluje do nich o ostrożną jazdę - informuje serwis BrandRepublic.

Pierwszy z dwóch 70-sekundowych spotów, stworzonych przezagencję reklamową Golley Slater, w którym widzimy wracającego posłużbie żołnierza na motorze ulegającego tragicznemu w skutkachwypadkowi, pokazuje siłę uderzenia jaką może mieć taki wypadek nietylko na niego, ale również jego rodzinę.

Z kolei w drugim spocie widzimy ekipy służb ratowniczychczekające na miejscu tragicznego wypadku, który dopiero się wydarzyoraz żołnierza na motocyklu, który temu wypadkowi ulega. Spot tenostrzega każdego z żołnierzy, że jest "wypadkiem, który ma siędopiero wydarzyć".

Obie reklamy kończą się napisami: "Brytyjscy żołnierze giną nadrodze dwa razy częściej niż cywile" oraz "Jedź ostrożnie. Jesteśtwardy. Ale nie jesteś niepokonany".

Oprócz tych dwóch telewizyjnych spotów, kampania brytyjskiegowojska uwzględnia również dwie 70-sekundowe reklamy w kinach, 12spotów radiowych, plakat oraz działania w prasie.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski