BTL-owa kampania wprowadza Excedrin MigraStop

Ruszyła BTL-owa kampania reklamująca Excedrin MigraStop, preparat na migrenę wprowadzony właśnie na polski rynek przez Novartis. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Sales Link.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania preparatu Excedrin MigraStop podkreśla, że jako jedyny lek przeciwbólowy bez recepty zwalcza wszystkie objawy migreny. Akcja jest skierowana zarówno do farmaceutów, jak i pacjentów. Obejmuje materiały POS w aptekach, film o migrenie (dostępny także w 3D) oraz multimedialną konferencję sprzedaży.

grafika

Odpowiedzialna za kampanię agencja Sales Link zdobyła to zlecenie w przetargu, w którym brały jeszcze udział trzy inne agencje.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały