Budżet British Airways dla ZenithOptimedia

Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał przetarg na warty 3 milionyfuntów internetowy budżet medialny linii lotniczych BritishAirways.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do tej pory internetowym planowaniem i zakupem mediów BAzajmowała się Agency.com, która również wystartowała w przetargu,ale przegrała finałową rywalizację z ZenithOptimedia. O budżetwalczyła także agencja OgilvyOne.

ZenithOptimedia jest obecnie odpowiedzialny również za warty 18milionów funtów medialny budżet linii lotniczych poza internetem.BA zdecydowały się na przekazanie mu także cyfrowego budżetu w celuuzyskania oszczędności, sądząc, że uzyska lepsze stawki poprzezkonsolidację wszystkich swoich działań medialnych w ramach jednejfirmy.

Agency.com pozostanie natomiast agencją odpowiedzialną zakreację marki BA w mediach cyfrowych.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana