Burda uruchamia Focus Lab

W piątek 19 października br. Burda Media Polska uruchamia platformę internetową Focus Lab, dzięki której czytelnicy będą mogli spotykać się z ekspertami magazynu „Focus” i portalu Focus.pl.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Burda uruchamia Focus Lab

Platforma Focus Lab łączy dotychczasowe aktywności komercyjne marki „Focus”. Będzie to miejsce spotkań czytelników i firm z czytelnikami oraz kontaktu dziennikarzy i ekspertów „Focusa”.

Focus Lab oferuje testy sprzętu i usług, prezentacje produktów, infografiki, raporty, rozmowy z ekspertami a także spotkania na żywo z czytelnikami. Start platformy zaplanowano na 19 października na stronie internetowej www.focus.pl/focuslab.

- Chcemy inspirować naszych czytelników i zachęcać ich do poznawania świata. Zawsze staraliśmy się  odpowiedzieć na pytania jak, dlaczego i po co, i tak jest również w przypadku Focus Lab. Wiemy, że nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu, dlatego przede wszystkim chcemy umożliwić naszym czytelnikom samodzielne poznanie, dotknięcie i poczucie nowych technologii oferowanych przez najbardziej innowacyjne firmy - wyjaśnia Piotr Kościelniak, redaktor naczelny Grupy Focus.

Projekty w ramach Focus Lab będą publikowane w papierowym wydaniu „Focusa”, w mediach społecznościowych i kanałach wideo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

Z PKP Intercity odchodzi rzecznik prasowy

Z PKP Intercity odchodzi rzecznik prasowy