Burger King chce unowoczesnić markę, by przyciągnąć młodszych klientów

Sieć fast food Burger King planuje wydać w USA 400 mln dolarów na reklamy i zaktualizować menu swoich restauracji. Firma chce unowocześnić markę, aby przyciągnąć młodszą klientelę.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Burger King chce unowoczesnić markę, by przyciągnąć młodszych klientów

W ciągu najbliższych dwóch lat Burger King wyda 400 milionów dolarów na działania związane z transformacją marki w Stanach Zjednoczonych, które mają być prowadzone pod nazwą "Reclaim the flame". Inwestycja obejmuje koszty reklamy i marketingu, aktualizacje menu i redesign restauracji.

Plan "Reclaim the flame" obejmuje dodatkowe 120 milionów dolarów wydatków reklamowych, a Burger King będzie je zwiększał o 30proc.  rocznie. Kwota inwestycji w reklamę przeznaczana przez sieć fast foodów „obejmuje jej skuteczność, która ma zostać osiągnięta dzięki partnerstwu z agencją nowych mediów”.

Inwestycje mają miejsce około cztery miesiące po tym, jak Burger King zawarł umowę z agencją mediową PHD (część Omnicom Media Group), a OKRP stało się kreatywnym studiem nagraniowym marki.

Burger King wyjaśnia, że celem planu "Reclaim the flame" jest aktualizacja i unowocześnienie marki, nadanie nowego znaczenia klasycznym produktom firmy, a także wprowadzenie nowych elementów, aby przyciągnąć młodszą klientelę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem