Burger King wybrał Good One PR

Agencja Good One PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne dla sieci Burger King. Klient zaprosił do współpracy agencję, doceniając jej doświadczenie i wcześniejsze sukcesy działań PR dla marek z branży HoReCa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Burger King wybrał Good One PR

W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiedzialna jest za stworzenie i realizację kompleksowej strategii działań PR na polskim rynku, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w polskich mediach. Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, marketingu oraz koncepcji kreatywnych i akcji specjalnych. Agencja odpowiedzialna jest także za działania z obszaru influencer marketingu i wsparcie kryzysowe.

– Przejęcie marki Burger King przez Rex Concepts to dla nas zupełnie nowe rozdanie i ogromna szansa na dalszy rozwój na polskim rynku. Wierzymy, że współpraca z agencją Good One PR umożliwi nam skuteczne komunikowanie naszych wartości, oferty i wprowadzanych innowacji, a także pomoże wzmocnić relację z konsumentami – mówi Magdalena Mamczur, Dyrektorka Marketingu Burger King CEE.

Burger King na polskim rynku działa nieprzerwanie od 2007 roku, gdzie sukcesywnie się rozwija i obecnie liczy 74 lokale. W 2022 roku master franczyzobiorcą brandu została firma Rex Concepts, która odpowiada za markę nie tylko w Polsce, ale także w Czechach oraz Rumunii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska