Burson poprowadzi komunikację marki Cellnex

Agencja Burson pokieruje działaniami komunikacyjnymi i public affairs dla Cellnex w dziesięciu krajach w Europie. Nowy klient jest operatorem bezprzewodowej infrastruktury telekomunikacyjnej z siedzibą w Hiszpanii.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Burson poprowadzi komunikację marki Cellnex
fot. materiały prasowe

Umowa obejmuje prowadzenie działań komunikacyjnych i wspieranie relacji z interesariuszami w dziesięciu krajach Europy, w tym w Polsce.  

Współpraca ma na celu wzmocnienie pozycji Cellnex jako lidera branży telekomunikacyjnej oraz skuteczne komunikowanie strategii rozwoju i kluczowych osiągnięć firmy opinii publicznej i kluczowym interesariuszom.  
 
Burson będzie wspierać Cellnex w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz public affairs na 10 europejskich rynkach. Zespół koordynujący projekt zlokalizowany jest w Hiszpanii i będzie nadzorować działania na swoim rynku, we Francji, Szwajcarii, Szwecji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Danii i Polsce, a także w Portugalii i Holandii.  
 
W Polsce Burson odpowiada za działania z zakresu public relations, wspierając komunikację marki na rynku lokalnym. Obsługę Cellnex w Polsce koordynuje Michał Piątkiewicz, associate director wraz z zespołem z działu New Economy Practice.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat