„Business Magazine” - nowe pismo dla przedsiębiorców

Na rynku debiutuje miesięcznik dla przedsiębiorców - „Business Magazine”, wydawany przez spółkę Europa 2000 Consulting. Naczelną pisma jest Elżbieta Wrzecionkowska.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Business Magazine” - nowe pismo dla przedsiębiorców

Adresatami pisma są przedsiębiorcy z sektora MŚP, kadra zarządzająca oraz managerowie średniego szczebla, przedstawiciele samorządów i inwestorzy. Pismo jest kierowane również do wszystkich, którzy planują założyć własny biznes.

Czytelnicy „Business Magazine” znajdą co miesiąc w wydaniu m.in. porady, jak skutecznie prowadzić swoją firmę, na co należy zwrócić uwagę w działalności, a także przykłady udanych biznesów.

Redaktor naczelną miesięcznika została Elżbieta Wrzecionkowska, zaś dyrektorem wydawnictwa - Robert Gołaszewski.

Miesięcznik ukazuje się w nakładzie 25,5 tys. egz. i liczy 120 stron. Pismo kosztuje 7,90 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem