„Bycie kobietą nie musi boleć” w kampanii No-Spa Max

„Bycie kobietą nie musi boleć” to hasło nowej kampanii No-Spa Max zrealizowanej przez Publicis Worldwide, która ruszyła 1 lipca. Działania obejmujące digital oraz social media zostały zrealizowane na rynek Polski oraz CEE. Za postprodukcję spotów wideo odpowiada Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Bycie kobietą nie musi boleć” w kampanii No-Spa Max

Kampania ma na celu podkreślenie niezwykłej siły płynącej z kobiecej wspólnoty oraz znaczenia wsparcia, jakie kobiety mogą sobie nawzajem oferować.

W centrum idei kreatywnej znajduje się przekonanie, że kobiecość i menstruacja nie muszą być synonimami dyskomfortu, a dzięki wzajemnej pomocy, wymianie doświadczeń oraz odpowiedniej wiedzy, każda kobieta może doświadczać swojej kobiecości w zdrowy i świadomy sposób.

Kampania obejmuje spoty w digitalu, media społecznościowe, a także aktywności promocyjne, mające na celu zachęcenie kobiet do dzielenia się swoimi historiami  i sposobami radzenia sobie z bólem menstruacyjnym.

Agencja Publicis Worldwide odpowiada za strategię, ideę kreatywną, kampanię digital, nadzór nad produkcją. Realizacją produkcji zajęła się Papaya Films, reżyserką spotu jest Weronika Ławniczak. Za postprodukcję spotów wideo odpowiada Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]