byss.pl dla Otto

Agencja byss.pl wygrała przetarg na obsługę marketingową należącego do Grupy Otto serwisu internetowego otto.pl.

km
km
Udostępnij artykuł:

Głównym zadaniem agencji będzie egzekucja kompleksowej strategii działań on-line, w tym tworzenie materiałów dedykowanych kampanii marketingowej w sieci dla serwisu.

Grupa Otto oferuje w internecie produkty branży odzieżowej i lifestyle’owej. Tworzy ją ponad 120 firm działających w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Do kilku lokalnych wersji serwisu, m.in. w Austrii i Holandii, niedawno dołączyła również polska – www.otto.pl. Powstała ona na platformie internetowej iShop.

Wieloetapowy przetarg na obsługę marketingową marki agencja byss.pl wygrała wspólnie z internetową siecią reklamową IDMnet, która zajmie się planowaniem mediów dla serwisu. Oprócz przygotowania koncepcji i realizacji kampanii marketingowych w internecie, byss.pl będzie także odpowiedzialna za działania PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem