Bzyczący słoń i kwakający lew w kampanii gdańskiego zoo

Na gdańskich przystankach tramwajowych i autobusowych zawisły plakaty Miejskiego Ogrodu Zoologicznego „Wybrzeża” z obrazkami zwierząt narysowanych przez dzieci. Mają one zachęcać do odwiedzania zoo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bzyczący słoń i kwakający lew w kampanii gdańskiego zoo

W pierwszym etapie kampanii na 100 miejskich citylightach zobaczyć można było narysowane przez dzieci postacie zwierząt i dźwięki, jakie wydają. To bzyczący słoń, kwakający lew, miaucząca żyrafa mają nakłonić do odwiedzin zoo.

grafika

Wkrótce ruszy drugi etap kampanii, który obejmie internet. Organizatorzy kampanii na obecnym etapie nie zdradzają szczegółów zaplanowanych działań.

Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na edukacyjną rolę zoo oraz istotę interaktywnej nauki. Jednym z najważniejszych jej celów jest podkreślenie roli zoo jako eksperta i zachęcenie do jego odwiedzenia w sposób śmieszny, wywołujący uśmiech oraz refleksję.

grafika

Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja kreatywna Socialove z Gdańska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana