C&A z kampanią w Preglife na rynku polskim i niemieckim

Sieć sklepów odzieżowych C&A kontynuuje współpracę z aplikacją ciążowo-parentingową Preglife w Polsce i Niemczech. Kampania ma na celu wzrost zainteresowania gamą produktów C&A przeznaczonych dla przyszłych mam, niemowląt i dzieci. W ramach akcji, użytkowniczki Preglife otrzymały od marki kod rabatowy w wysokości 20 proc.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
C&A z kampanią w Preglife na rynku polskim i niemieckim

Kampania na rynku polskim i niemieckim realizowana jest we współpracy z oddziałem niemieckim marki C&A.

- Dzięki współpracy z Preglife zyskujemy dostęp do odpowiedniej grupy docelowej, którą stanowią mamy, niemowlęta i dzieci. To czyni Preglife ważnym narzędziem do skutecznego skalowania naszego biznesu oraz łączenia działań brandingowych z performance. Szeroki przekrój formatów ma również pozytywny wpływ na widoczność marki C&A, a tym samym na postrzeganie jej. Cieszymy się na kontynuację tej ścieżki, nie tylko z powodu szybkiego czasu reakcji we wszystkich sprawach, ale także ze względu na zaufane porady i otwartą komunikację z zespołem Preglife - komentuje Emilia Balda z C&A. 

Decyzja o kontynuowaniu współpracy między C&A i Preglife wynika z wysokich wyników uzyskanych w trwającej trzy miesiące kampanii testowej. Wykorzystane w niej zostały narzędzia performance’owe takie jak popup, zakładka rabaty, push notification oraz widget. Kampania osiągnęła 870 000 impresji w Polsce i 850 000 impresji w Niemczech, w tym 52 proc. przejść z zakładki rabaty na stronę marki w Polsce i 49 proc. w Niemczech. Dzięki współpracy z Preglife marka C&A zanotowała wzrost sprzedaży w wymienionych kategoriach.

- Strategią Preglife jest stawianie na długofalowe i jakościowe współprace z markami, które odpowiadają na potrzeby użytkowniczek aplikacji oraz zapewniają im jak największą wartość. Marka C&A posiada szerokie portfolio produktów dla całej rodziny oraz dzieci w różnym wieku. Towarzysząc kobietom od samego początku macierzyństwa i dostarczając im ofert specjalnych, zwiększa potencjał sprzedażowy oraz buduje więź z konsumentką na lata - komentuje Magdalena Wójcik z Preglife.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background
Komentarze (0)
czimz
5 lata temu

@black cat - „@czimz - „Mniejsi polscy producenci jak zwykle pominieci mimo ze czesto maja lepsze produkty, eh” O jakich mowisz?” Troche tego jest, ja np uzywam ostatnio mialenia i widze ze ma sporo dobrych opinii wsrod osob ktore go stosuja

black cat
5 lata temu

@czimz - „Mniejsi polscy producenci jak zwykle pominieci mimo ze czesto maja lepsze produkty, eh” O jakich mowisz?

raspberry
5 lata temu

@czimz - „Mniejsi polscy producenci jak zwykle pominieci mimo ze czesto maja lepsze produkty, eh” O jakich produktach owies wogole?

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Główne stacje świetnie zaczęły jesień. "Telewizja nie umarła"

Główne stacje świetnie zaczęły jesień. "Telewizja nie umarła"

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Były youtuber z zarzutami. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Były youtuber z zarzutami. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu