Canal+ z własnym przyciskiem na pilocie jednego z telewizorów

Canal+ idzie w ślady Netflixa, Amazon Prime Video, Disney+ i Rakuten TV. Zabiega o własne przyciski na pilotach telewizorów i przystawek do Android TV. W pierwszej kolejności logo Canal+ pojawi się na pilotach wybranych modeli telewizorów marki Hisense we Francji.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Canal+ z własnym przyciskiem na pilocie jednego z telewizorów

Przycisk ma odsyłać bezpośrednio do aplikacji Canal+. Aplikacja jest zainstalowana na wszystkich najnowszych chińskich telewizorach Hisense na rynku francuskim. Przycisk pojawi się się z kolei w modelach qled z serii QLED A7GQ i E76GQ.

- Cieszymy się, że możemy wdrożyć aplikację Canal+ na wszystkich naszych telewizorach 4K UHD, które są wyposażone w nasze wewnętrzne systemy operacyjne VIDAA 4 i VIDAA 5. Po raz pierwszy we Francji aplikacja Canal+ jest dostępna bezpośrednio z pilota zdalnego sterowania za pomocą dedykowanego przycisku. Wzmacnia to naszą strategię oferowania francuskiej publiczności coraz prostszego dostępu do telewizji podłączonej do internetu - powiedział Damien Neymarc, kierownik ds. marketingu w Hisense France.

We francuskiej aplikacji filmy i seriale w 4K

Nowa aplikacja zawiera tryb eksperta, używany podczas niektórych popularnych relacji sportowych Canal, a także dostęp do kanałów na żywo. Nie brakuje w niej filmów i seriali w jakości 4K, z kanału Canal+ 4K UHD oraz sekcji 4K UHD w aplikacji.- Ta współpraca to nowy etap w realizacji naszego zobowiązania do wdrożenia Canal+ na sprzętach używanym przez abonentów. Cieszymy się, że Hisense, umożliwiając bezpośredni i szybki dostęp do treści Canal+ za pomocą pilota, odpowiada na duże zapotrzebowanie rynku - powiedział Philippe Schwerer, dyrektor VOD, dekoderów, partnerstw producentów i platform w Canal +. Własny przycisk na pilotach to dla platformy streamingowej dobra sposób na promocję. Niektórzy operatorzy płatnej telewizji idą jednak o krok dalej. Chociażby Sky wprowadza własne telewizory Sky Glass z aplikacjami streamingowymi.

Rosną przychody Canal+

Pod koniec I półrocza 2021 roku Canal+ miał 22,1 mln abonentów, w tym 8,9 mln w samej Francji. W analogicznym okresie ub.r. abonentów było 20,4 mln. Przychody z działalności telewizyjnej we Francji wzrosły o 1,7 proc. Z kolei na zagranicznych rynkach, gdzie Canal+ jest dostępny o 4,4 proc. Przyczynił się do tego wzrost liczby abonentów. W ciągu całego roku przybyło ich 1,4 mln.Zyski Canal+ poprawiły się w porównaniu z I półroczem ub.r. EBITDA wzrosła z 300 do 330 mln euro. Ostatnie wyniki dotyczące Canal+ Polska pochodzą sprzed roku. Wówczas operator miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do TVN Grupy Discovery.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"