Cape Morris dla Tullamore D.E.W

Agencja Cape Morris wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną whiskey Tullamore D.E.W (dystrybuowana przez CEDC).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cape Morris dla Tullamore D.E.W

Współpraca rozpoczęła się w marcu br. Agencja przygotowała dla nowego klienta strategię komunikacji. Ponadto zajmie się obsługą mediów społecznościowych (Facebook) oraz wesprze markę w realizacji okolicznościowych aktywacji.

Decyzja o wyborze Cape Morris jako agencji marketingowej dla Tullamore D.E.W, zapadła po rozstrzygnięciu przetargu, w którym brało udział kilka agencji (nie zdradzono ich nazw).  

- O wyborze Cape Morris w głównej mierze zdecydowało doskonałe zrozumienie briefu. Strategia komunikacji zaproponowana przez agencję jest odzwierciedleniem świata marki oraz bardzo dobrym przełożeniem globalnej komunikacji marki na rynek polski. Przedstawione rozwiązania pozwolą nie tylko podkreślić charakter marki, ale także wyróżnić się na tle konkurencji - komentuje Katarzyna Ożyńska, junior brand manager, grupa CEDC.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cape-morris-software-house-361-sh-szef-hubert-sosinski-opinie ##

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami