Capgemini ma nową identyfikację wizualną

Globalna spółka technologiczna Capgemini z okazji 50-lecia istnienia na rynku zmienia identyfikację wizualną. Za jej przygotowanie odpowiada BrandPie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Capgemini ma nową identyfikację wizualną
Logo Capgemini: po lewej starsza wersja, po prawej nowa

Ostatnia zmiana logo miała miejsce 13 lat temu. Nowa identyfikacja wizualna, wprowadzona z okazji 50. rocznicy powstania firmy, nawiązuje do działań Capgemini w zakresie cyfrowych doświadczeń klientów i dostarczaniu im precyzyjnych, godnych zaufania rozwiązań. Logo w zmienionej formie ma odzwierciedlać zmiany, jakim spółka uległa na przestrzeni lat.

- Po 50 latach istnienia Capgemini jest globalną i wielokulturową grupą. Aby napisać następny rozdział naszej historii, grupa nadal będzie prowadzić transformacje, wprowadzać innowacje i podejmować ryzyko z taką samą ochotą i determinacją, którą wykazali się wszyscy, którzy odpowiadają za to, czym dziś jest Capgemini - komentuje Paul Hermein, prezes i dyrektor generalny Capgemini Group.

Nowe logo grupy składa się z trzech części. Odręcznie napisana nazwa odzwierciedla hasło firmy “People matter, results count”. Znak graficzny - symbol pik – został zmieniony na bardziej łagodną wersję, pozostając najwidoczniejszym elementem logo. Użyte w nim niebieskie barwy są teraz bardziej wyraziste.

Za przygotowanie nowego logo koncernu odpowiada BrandPie.

Capgemini zatrudnia blisko 200 tysięcy osób w 40 krajach na całym świecie, z czego ponad 7 tysięcy w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK