Caprio w dwóch nowych smakach

Marka soków Caprio (Maspex) ma nowe log i opakowania, do oferty wprowadzono dwa nowe smaki: jabłko – mango oraz jabłko – truskawka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Caprio w dwóch nowych smakach

Marka Caprio zmieniła logo oraz opakowania i odświeżyła swoją ofertę. Na kartonach przedstawione są wizualizacje owoców.

Do oferty marki dołączyły dwie nowości - jabłko – mango oraz jabłko – truskawka. Smaki dołączyły do dostępnych dotychczas w ofercie: Czarna Porzeczka, Jabłko, Jabłko – Malina, Jabłko – Aronia – Wiśnia, Pomarańcza, Multiwitamina.

Za projekt nowego logo i opakowań odpowiada agencja Well Rounded Design.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]