Carex konkursem promuje wprowadzenie na rynek mydła Unicorn Magic

Producent środków higienicznych Carex organizuje konkurs, który promuje wprowadzenie na rynek mydła w płynie Unicorn Magic. Zadaniem uczestników jest wymyślenie imienia dla jednorożca z opakowania nowego produktu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Carex konkursem promuje wprowadzenie na rynek mydła Unicorn Magic

Zabawa trwa do 30 kwietnia. Na uczestników loterii czeka ponad 1000 atrakcyjnych nagród, m.in. 3 nagrody główne - bony o wartości 4000zł do biura podróży ITAKA oraz codziennie nagrody pieniężne i zestawy produktów Carex.

Konkurs wspiera kampania digtalowa, która potrwa do zakończenia loterii. Do działań zaangażowano influencerów (SuperStyler, Bakusiowo, Aleksandra Radomska z bloga „Mam Wątpliwości”).

Akcji towarzyszyć będzie kampania na Instagramie, Facebooku, w Google AdWords oraz działania PR. Dodatkowo na okres loterii jednorożec Carex przejmie profile społecznościowe marki, a wszystkie aktywacje będą wsparte budżetem mediowym.

Loteria będzie komunikowana także w punktach sprzedaży (materiały on-pack i POS).

Za ideę kreatywną aktywacji, KV akcji i przygotowanie kreacji, strategię komunikacji w social media, web development, zakup mediów online, współpracę z influencerami oraz działania PR odpowiada Tailor Made PR. Agencja zajmuje się stałą obsługą marki Carex w zakresie PR i digital.

Opracowanie koncepcji promocji konsumenckiej poświęconej nowemu wariantowi mydła Unicorn Magic jest dodatkowym działaniem, które marketer powierzył partnerowi w ramach przeprowadzonego konkursu ofert. Organizatorem loterii w imieniu PZ Cussons Polska jest agencja i360.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej