Carex konkursem promuje wprowadzenie na rynek mydła Unicorn Magic

Producent środków higienicznych Carex organizuje konkurs, który promuje wprowadzenie na rynek mydła w płynie Unicorn Magic. Zadaniem uczestników jest wymyślenie imienia dla jednorożca z opakowania nowego produktu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Carex konkursem promuje wprowadzenie na rynek mydła Unicorn Magic

Zabawa trwa do 30 kwietnia. Na uczestników loterii czeka ponad 1000 atrakcyjnych nagród, m.in. 3 nagrody główne - bony o wartości 4000zł do biura podróży ITAKA oraz codziennie nagrody pieniężne i zestawy produktów Carex.

Konkurs wspiera kampania digtalowa, która potrwa do zakończenia loterii. Do działań zaangażowano influencerów (SuperStyler, Bakusiowo, Aleksandra Radomska z bloga „Mam Wątpliwości”).

Akcji towarzyszyć będzie kampania na Instagramie, Facebooku, w Google AdWords oraz działania PR. Dodatkowo na okres loterii jednorożec Carex przejmie profile społecznościowe marki, a wszystkie aktywacje będą wsparte budżetem mediowym.

Loteria będzie komunikowana także w punktach sprzedaży (materiały on-pack i POS).

Za ideę kreatywną aktywacji, KV akcji i przygotowanie kreacji, strategię komunikacji w social media, web development, zakup mediów online, współpracę z influencerami oraz działania PR odpowiada Tailor Made PR. Agencja zajmuje się stałą obsługą marki Carex w zakresie PR i digital.

Opracowanie koncepcji promocji konsumenckiej poświęconej nowemu wariantowi mydła Unicorn Magic jest dodatkowym działaniem, które marketer powierzył partnerowi w ramach przeprowadzonego konkursu ofert. Organizatorem loterii w imieniu PZ Cussons Polska jest agencja i360.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe