Carrefour Polska partnerem "Aperitif po francusku"

Carrefour Polska został partnerem międzynarodowego programu "Aperitif po francusku"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem przedsięwzięcia jest zaprezentowanie bogactwa francuskich produktów rolno-spożywczych oraz przybliżenie tradycji aperitifu

Inauguracja Międzynarodowego Dnia "Aperitif  po francusku" odbędzie się 2 czerwca. Głównym sponsorem tego przedsięwzięcia jest Carrefour Polska, który dostarczy produkty składające się na aperitif, m.in. sery, wędliny, owoce oraz wino.

27 maja w 5 hipermarketach Carrefour na terenie Warszawy oraz w supermarkecie Champion przy Centrum Handlowym Sadyba Best Mall rozpoczęły się promocje francuskich artykułów spożywczych. W tych dniach hostessy będą rozdać materiały na temat aperitifu oraz przepisy kulinarne opisujące pomysły na samodzielne przygotowanie prawdziwego francuskiego aperitifu. W sklepach rozwieszone zostały także plakaty z informacjami na temat akcji oraz promocji cenowych wybranych produktów. Promocje potrwają do 4 czerwca 2005 r.

Dodatkowo, francuskie produkty reklamowane będą w warszawskich hipermarketach Carrefour, a także w restauracjach, kawiarniach, barach i hotelach sieci Accor.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"