CBS przejmuje australijską sieć Ten Network z długami w wysokości 123 milionów dolarów

Amerykański koncern medialny CBS Corp. przejmie 100 procent udziałów w australijskiej sieci telewizyjnej Ten Network. Kwoty transakcji nie ujawniono, wiadomo jednak że w ramach umowy CBS przejmie zobowiązania finansowe Ten Network szacowane na 123 miliony dolarów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Transakcję przejęcia Ten Network przez CBS potwierdzono w oficjalnym komunikacie. Zgodnie z nim amerykański koncerny medialny stanie się właścicielem 100 pro. udziałów Ten Network.

Ten Network została uruchomiona w 1964 r., obecnie w swojej ofercie ma m.in. programy informacyjne, teleturnieje oraz programy typu reality show i jest trzecim największym nadawcą telewizyjnym w Australii.

W ostatnich latach sytuacja finansowa Ten Network stale się pogarszała, a stacja popadła w długi których wysokość jest obecnie szacowana na kwotę 123 mln dol.

Wartości zapowiedzianej transakcji przejęcia nie ujawniono, w ramach umowy CBS zobowiązało się do przejęcia i obsługi całego zadłużenia Ten Network. W ramach akwizycji amerykański koncern spłaci też Lachlana Murdocha oraz Bruce’a Gordona – dwóch miliarderów będących udziałowcami Ten Network, którzy wcześniej wyrażali zainteresowanie zakupem sieci, ostatecznie jednak ich propozycje zostały odrzucone.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska