Cejrowski hitem TVN Style, ale ma 20 razy mniej widzów niż w TVP 2

Premierowe odcinki cyklu “Wojciech Cejrowski. Boso” ogląda w TVN Style 90 tys. osób, zaś o 20 tys. więcej śledzi powtórki. Program ma lepsze wyniki od średniej stacji. W TVP 2 wiosną cykl podróżnika miał jednak 20 razy widzów więcej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Program “Wojciech Cejrowski. Boso” nadawany jest w TVN Style od 17 czerwca br. w piątki o godz. 21.30. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wynosi 87 tys. widzów, co daje stacji 0,67 proc. udziału w grupie 4+ i 0,97 proc. komercyjnej w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

W paśmie emisji magazynu TVN Style nie daje szans konkurencji. Polsat Cafe, gromadzi bowiem wtedy 37 tys. widzów, a TLC, depczące nieraz pokonujące stację TVN w rankingach miesięcznych, przyciąga raptem 22 tys. oglądających.

Jeszcze lepsze wyniki notują powtórki “Wojciech Cejrowski. Boso” emitowane w niedziele o 10.50, czyli paśmie, w którym cykl podróżniczy Cejrowskiego emitowała dotychczas TVP 2. Średnia widownia wynosi tutaj 109 tys. osób przy udziale na poziomie odpowiednio 1,24 proc. i 2,02 proc.

Udział w rynku premier jak i powtórek magazynu był wyższy od średniego udziału TVN Style w okresie od 17 czerwca do 3 lipca br. Wynosił on bowiem 0,48 proc. w 4+ i 0,68 proc. w 16-49.

Dwójka cykl Wojciecha Cejrowskiego pt. “Boso przez świat” nadawała od 2007 roku. Podróżnik zakończył jednak współpracę z telewizją publiczną, tłumacząc to m.in. faktem, że nie płaciła mu tantiem za powtórki i nie promował jego programu (więcej na ten temat).

Program Cejrowskiego nie zniknął jednak z anteny TVP 2. Wiosną br. Dwójka nadała kilka premierowych odcinków, resztę stanowiły powtórki. Średnia widownia wydań w okresie do 6 marca do 12 czerwca br. wyniosła 2,05 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 22,71 proc. i 18,48 proc. udziału w rynku.

Od 19 czerwca br. powtórki “Boso przez świat” nadawane są w niedziele o 14.35 – ogląda je tam 2,3 mln widzów, a udział stacji wynosi 23,29 proc. i 18,42 proc.

Widownia cyklu “Wojciech Cejrowski. Boso” odcinek po odcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisji premier magazynu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style