171,4 tys. zł za spot przy meczu Polaków z Wyspami Owczymi w TVP1

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik br. Najwyżej - bo na 171,4 tys. zł netto - wyceniono spot przy transmisji eliminacyjnego meczu polskich piłkarzy do Euro 2024, który zostanie rozegrany 12 października br. z reprezentacją Wysp Owczych.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
171,4 tys. zł za spot przy meczu Polaków z Wyspami Owczymi w TVP1
Marta Manowska, fot. TVP

171,4 tys. zł netto (cena dla spotu 30-sek., bez rabatu) kosztuje reklama przy meczu polskich piłkarzy z reprezentacją Wysp Owczych w ramach eliminacji do Euro 2024, który TVP1 pokaże 12 października br.

Ponad 100 tys. zł trzeba też zapłacić za reklamę przy “Wiadomościach” i przy programie “Rolnik szuka żony”. 

Za spot przy “Wiadomościach” trzeba zapłacić 109,4 tys. zł przy emisji w dni powszednie i 70,3 tys. zł w niedzielny wieczór. Z kolei na reklamę przy “Rolnik szuka żony”  trzeba wydać 102,1 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy prognozie pogody muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 98,4 tys. zł w niedziele i 86,2 tys. zł w dni robocze. 

Stawki dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio: 73,4 tys. zł i 67,6 tys. zł.

Spot przy serialu “Dewajtis” wyceniono na 85,2 tys. zł, przy “Komisarzu Alexie” - na 54,1 tys. zł, a przy “Ojcu Mateuszu” - na 53,8 tys. zł.

W TVP2 tradycyjnie najdroższe są reklamy przy serialu “M jak miłość” - kosztują 126,5 tys. zł. Za spot przy “Barwach szczęścia” marketerzy zapłacą 82,8 tys. zł, przy “Na dobre i na złe” - 79,4 tys. zł i 70,3 tys. zł przy “Na sygnale”. 

Z kolei reklamę przy “The Voice of Poland” wyceniono na 97,9 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska