Centrum Klif ma nowe logo i strategię komunikacji

Gdyńskie centrum handlowe Klif zyskało nową identyfikację wizualną podkreślającą jego modowy profil. Zmieniła się też strategia komunikacji obiektu.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Centrum Klif ma nowe logo i strategię komunikacji

Odświeżonemu logotypowi towarzyszy hasło „Klif inspiruje”, mające być symbolem aspiracji obiektu do wyznaczania trendów, a także podkreślające jego związek z modą, stylem życia i sposobem spędzania wolnego czasu. Ta zmiana ma też na celu odróżnienie Klifu od konkurencyjnych centrów handlowych oraz zaakcentowanie inspiracyjnego charakteru.

grafika

Za koncepcję nowej strategii odpowiada dział marketingu zarządcy Klifu składający się ze specjalistów ds. marketingu oraz zespołu grafików.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski