Centrum Praw Kobiet w zaczepnej kampanii o podziale obowiązków domowych

W nowej kampanii społecznej „Równość zaczyna się w domu” Centrum Praw Kobiet porusza problem rażących dysproporcji w podziale codziennych obowiązków domowych między kobietami i mężczyznami. Akcję przygotowały agencja Dziadek do Orzechów wraz z Film Fiction Adrian Pawłowski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Centrum Praw Kobiet w zaczepnej kampanii o podziale obowiązków domowych

Idea kreatywna kampanii „Równość zaczyna się w domu” została przygotowana na podstawie badań Centrum Praw Kobiet, z których wynika, że statystycznie panie poświęcają 160 godzin na wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem domu, takie jak pranie, odkurzanie, prasowanie, wynoszenie śmieci czy gotowanie. Kampania zachęca do równego dzielenia obowiązków domowych, bo jak głosi hasło jej przewodnie - "to drugi etat".

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przejmujacy-spot-z-corka-ofiary-przemocy-domowej-na-25-lecie-centrum-praw-kobiet ##

Seria grafik przygotowanych na potrzeby akcji w zaczepny sposób opisuje te statystyki. "Jedynie 8 proc. mężczyzn myje okna w swoich domach. Cała reszta czeka na żrący płyn do mycia szyb" - czytamy na jednej z grafik.

W materiałach, udostępnionych w mediach społecznościowych, pokazano zestaw produktów domowych, które mogłyby powstać w "poprawionej" wersji dla mężczyzn - jak płyn do mycia okien, odkurzacz, mop.

grafika
grafika
grafika

Za przygotowanie kampanii  odpowiadają Dziadek do Orzechów (kreacja), Film Fiction Adrian Pawłowski (produkcja) oraz No Label (postprodukcja).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych