Papaya Films przygotowała amerykańską kampanię L'Oreal

Dom produkcyjny Papaya Films New York we współpracy z Ogilvy Health New York przygotował kampanię dla marki CeraVe, należącej do koncernu L'Oreal.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Papaya Films przygotowała amerykańską kampanię L'Oreal

Kampanię dla marki CeraVe, stworzoną we współpracy z nowojorskim oddziałem Ogilvy, wyreżyserowała reprezentowana przez Papaya Films Marysia Makowska. Film skierowany jest do wąskiej grupy, jaką są dermatolodzy polecający pacjentom tę linię dermokosmetyków.

Globalna kampania, która odbiega charakterem od typowych filmów w tym segmencie, wymagała nie tylko uniwersalnego języka filmowego, ale również uważności na różnorodność obsady w spocie.

Film dla L'Oreal to kolejna produkcja nowojorskiego oddziału Papaya Films.  CeraVe to marka kosmetyków do nawilżania skóry ciała i twarzy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?