Christian Fiedler w Hachette Filipacchi Burda Polska

Christian Fiedler zostanie CEO powstającej spółki joint venture Hachette Filipacchi Burda Polska.

Media&Marketing Polska - kk
Media&Marketing Polska - kk
Udostępnij artykuł:

Christian Fiedler obecnie jest odpowiedzialny za reklamę Burdy w całej Europie Wschodniej i jest dyr. wydawniczym Burdy Praga.

 Funkcje managing directorów w Hachette Filipacchi Burda Polska obejmą Justyna Namięta, dotychczas wiceprezes Burdy Polska, i Krzysztof Kawaliło, prezes Burdy Polska. Obowiązki dyr. reklamy wszystkich tytułów w Hachette Filipacchi Burda Polska będzie pełniła Maja Meissner-Filipek, która aktualnie pozostaje dyr. generalnym Interdeco, domu sprzedaży tytułów Hachette. Nowa spółka joint venture będzie posiadać pięcioosobowy skład advisory board. Ze strony Burdy znajdą się w nim: Winfried Blach, Christian Fiedler i Claus-Thomas Kuhn, a ze strony Hachette Filipacchi: Jean de Boisdeffre i Francois Coruzzi.- podał "Media&Marketing Polska".

Portfolio nowej spółki to: ”Elle”, ”Elle Decoration”, ”Samo Zdrowie”, ”Film”, ”Dobre Rady”, ”Burda”, ”Mój Piękny Ogród”, ”Mój Piękny Dom”, ”Sól i Pieprz” i ”Anna”. 

Media&Marketing Polska - kk
Autor artykułu:
Media&Marketing Polska - kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe