Cielecka, Kużniar i Musiał w kampanii Chivas Regal

Magdalena Cielecka, Maciej Musiał i Jarosław Kuźniar zostali ambasadorami szkockiej whisky Chivas Regal, która należy do Wyborowa Pernod Ricard.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cielecka, Kużniar i Musiał w kampanii Chivas Regal

Wizerunki Magdaleny Cieleckiej, Jarosława Kuźniara i Macieja Musiała umieszczono na opakowaniach whisky Chivas Regal. W ramach kampanii promującej markę, a obejmującej punkty sprzedaży (alkohole mocne nie mogą być reklamowane szerokozasięgowo – przyp. red.) powstały specjalnie oznakowane sekcje w wybranych sklepach z brandingiem.

Cała trójka ambasadorów marki bierze udział w kampanii„Success is a blend”, w której brand podejmuje próbę opisania sukcesu na nowo. Działania promocyjne są skupione na pokazaniu ich historii, by zainspirować do celebrowania sukcesu, poszukiwania niesamowitych doświadczeń i czerpania z dziedzictwa braci Chivas.

Wraz ze startem kampanii na opakowaniach Chivas 12YO, Extra, XV i 18YO, pojawiły się specjalne owijki z wizerunkiem ambasadorów, a dodatkowo na butelce Chivas 12YO dedykowana zawieszka nt. projektu „Success is a blend”.

Wizerunek Magdaleny Cieleckiej umieszczono na Chivas 18YO, Macieja Musiała – na Chivas XV, a Jarosława Kuźniara – na Chivas 12YO oraz Chivas Extra.

Do końca grudnia w sklepach Carrefour oraz Leclerc, produkt będzie eksponowany na specjalnym drewnianym standzie. Dodatkowo w sieci Auchan, produkty marki Chivas będą eksponowane na półkach sklepowych poprzez rozwiązania przy półce typu giant shelf deco oraz shelf stopper.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?