Karolina Pilarczyk i Tomasz Kuchar promują hot-dogi Dwururka i kasztanowe latte na stacjach Circle K (wideo)

Sieć stacji paliwowych Circle K zaczęła nową kampanie z udziałem kierowców rajdowych Karoliny Pilarczyk i Tomasza Kuchara. Promowane są w nich nowy podwójny hot-dog Dwururka oraz kasztanowa kawa latte.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Karolina Pilarczyk i Tomasz Kuchar promują hot-dogi Dwururka i kasztanowe latte na stacjach Circle K (wideo)

Spot z kampanii nawiązują do różnych stylistyk filmowych. Reklama podwójnego hot-doga Dwururka, utrzymana w konwencji westernowej, pokazuje, jak Tomasz Kuchar w sklepie na stacji Circle K bierze po dwie butelki napojów, po czym dostaje od sprzedawczyni promowanego hot-doga.

Z kolei w spocie kawy latte Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk po wypiciu łyka tej kawy w czarodziejski sposób zmieniają swoje ubrania ze kombinezonów wyścigowych na eleganckie stroje.

 

 

Komunikacji marketingowa stacji Circle K obejmuje m.in. internet oraz eventy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej