Cityboard Digital promuje bilety okresowe w Trójmieście

Agencja Cityboard Digital realizuje nową kampanię dla Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej. Działania marketingowe skupiają się na promocji okresowych biletów metropolitalnych.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Cityboard Digital promuje bilety okresowe w Trójmieście

W ramach współpracy agencja Cityboard Digital prowadzi działania na TikToku, YouTubie i w środowisku Meta. Kampania przebiega pod haslem „Jeden bilet, różne środki transportu. Podróżuj z nami – mzkzg.org” i ma na celu popularyzację metropolitalnych biletów okresowych na autobusy, tramwaje i pociągi na obszarze funkcjonowania MZKZG. Bilety obowiązują na liniach organizowanych przez ZTM w Gdańsku, ZKM w Gdyni i MZK Wejherowo oraz w pociągach POLREGIO i trójmiejskiej SKM.

W kampanii wykorzystano film przygotowany przez Cityboard Digital.

– Dla klienta opracowaliśmy przekaz, który jest prosty i sugestywny. Grupa celowa jest bardzo szeroka, więc skupiliśmy się na jasności przekazu, aby dla każdego był łatwy w dekodowaniu. Oczywiście platformy takie jak TikTok, czy YouTube rządzą się swoimi prawami, ale staraliśmy się dopasować odpowiednie środki wyrazu – mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Początek kampanii miał miejsce w połowie grudnia. Za kreację odpowiada Mateusz Bojanowski i jego zespół, a za media Joanna Stan wraz z zespołem. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"