CKM liderem, w dół Forbes i Manager Magazin

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w styczniu 2008sprzedaż ogółem na poziomie 117 666 egz. (122 600 egz. wanalogicznym okresie 2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDPna temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyznopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) -98 161 egz. (wzrost o 1 proc.) a na trzecim magazyn shoppingowy"Logo" (Agora) - 69 891 egz. (rok wcześniej 69 778 egz.).

W styczniu 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 42 110 egz.(w analogicznym okresie 2007 roku - 45 246 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 30 368 egz. (rokwcześniej 30 935 egz.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych